Ενημέρωση 18/9/2024: Ανάθεση Διπλωματικών Εργασιών: Οι αναθέσεις δίνονται παρακάτω. Οι φοιτητές που τους έχει ανατεθεί η εργασία πρέπει να μου στείλουν email μέχρι 6/10/2024 ή νωρίτερα, για να δηλώσουν αν θα αναλάβουν τη διπλωματική.
Σημειώνω ότι τα θέματα 1 και 2 πρέπει να ολοκληρωθούν τον Ιανουάριο-Φεβρουάριο 2025 (δηλαδή δεν μπορούν να ξαναδηλωθούν το εαρινό εξάμηνο).
Θέμα 1: ΑΜ 4396, 4084
Θέμα 2: ΑΜ 2973, 3295
Θέμα 3: ΑΜ 3359
Θέμα 4: ΑΜ 4807
Θέμα 5: ΑΜ 3383
Θέμα 6: ΑΜ 3369
Θέμα 7: ΑΜ 2706
Θέμα 1: Βελτιστοποίηση εφαρμογών που έχουν αναπτυχθεί σε Unity και Unreal ώστε να τρέχουν ως apk σε αυτόνομες συσκευές εικονικής πραγματικότητας (oculus quest 2).
Προαπαιτούμενα: Απαιτείται καλή γνώση Unity 3D και Unreal και εξοικείωση με Blender και άλλα εργαλεία δημιουργίας γραφικών.
Θμέμα 2: Ανάπτυξη ιστοσελίδας ώστε να εξασφαλίζεται η ασφάλεια και η εύκολη ενημέρωση/εμπλουτισμός της σελίδας. To περιεχόμενο της σελίδας θα αντληθεί από το http://cgrg.cs.uoi.gr, και θα προσφέρει εκτός των συμβατικών εργαλείων/υπηρεσιών και επισκόπηση/απεικόνιση 3Δ μοντέλων που έχουν αναπτυχθεί/χρησιμοποιηθεί στο εργαστήριο.
Προαπαιτούμενα: Απαιτείται καλή γνώση εργαλείων ανάπτυξης ιστοσελίδων και εμπειρία σε σχεδίαση και ανάπτυξη διαδραστικών συστημάτων.
Θέμα 3: Παραμόρφωση (εφέ) πλεγμάτων (meshes) διατηρώντας τη δομή και χαρακτηριστικά του αρχικού πλέγματος με τεχνικές βαθιάς μάθησης (για παράδειγμα χαρακτήρες με μεγάλη παραμόρφωση ανά περιοχές).
Προαπαιτούμενα: Απαιτείται καλή γνώση γραφικών, εμπειρία προγραμματισμού σε python και περιβάλλοντα μηχανικής μάθησης (tensor flow, pytorch, keras).
Θέμα 4: Γενικός φωτισμός πραγματικού χρόνου με τεχνικές βαθιάς μάθησης.
Προαπαιτούμενα: Απαιτείται καλή γνώση γραφικών, βασική γνώση φωτοσκιαστών και εμπειρία προγραμματισμού σε python και περιβάλλοντα μηχανικής μάθησης (tensor flow, pytorch, keras).
Θέμα 5: Σχεδίαση και ανάπτυξη μεθόδων για την εξομοίωση και απόδοση της κίνησης υγρών και την αλληλεπίδρασή τους με στερεά αντικείμενα με μεθόδους μηχανικής μάθησης.
Προαπαιτούμενα: Απαιτείται καλή γνώση γραφικών, γνώσεις βελτιστοποίησης και εμπειρία προγραμματισμού σε python και περιβάλλοντα μηχανικής μάθησης (tensor flow, pytorch, keras).
Θέμα 6: Σύνθεση κίνησης χαρακτήρων με τεχνικές βαθιάς μάθησης. Θα γίνεται αυτόματη παραγωγή ακολουθίας πλεγμάτων που ενσωματώνουν χαρακτηριστικά από προϋπάρχουσες ακολουθίες κίνησης.
Προαπαιτούμενα: Απαιτείται καλή γνώση γραφικών, εμπειρία προγραμματισμού σε python και περιβάλλοντα μηχανικής μάθησης (tensor flow, pytorch, keras).
Θέμα 7: Μελέτη ογκομετρικών αναπαραστάσεων για ένα από τα ακόλουθα: (i) προσεγγιστική απόδοση γενικού φωτισμού, (ii) αλληλεπίδραση κινούμενων αντικειμένων με υγρά, (iii) αλληλεπίδραση ογκομετρικών αναπαραστάσεων με αναπαραστάσεις ορίων (πλέγματα)
Προαπαιτούμενα: Απαιτείται καλή γνώση γραφικών, εμπειρία προγραμματισμού σε python και περιβάλλοντα μηχανικής μάθησης (tensor flow, pytorch, keras).